خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/09 - 17:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

بازنشستگی زودهنگام افراد باید با توافق صورت گیرد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگی پیش از موعد در صورت اجرای درست و کارشناسی شده می‌تواند یکی از اقدامات مهم در ایجاد اشتغال برای جویندگان کار باشد.

"محمد علی پرتوی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت گفت: با توجه به افزایش نرخ بیکاری در کشور، بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت می تواند به عنوان یکی از راهکارهای مهم مد نظر مسئولان قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: طرح بازنشتگی پیش از موعد کارکنان دولت باید به گونه ای کارشناسی و اجرایی شود که مشکلاتی برای افرادی که در زمره بازنشستگان (پیش از موعد هستند) به وجود نیاورد.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: بازنشستگی پیش از موعد باید به گونه ای انجام شود که مورد توافق افراد مورد بازنشستگی، دستگاه مربوطه باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازنشستگی پیش از موعد نباید به صورتی انجام شود که موجب نادیده گرفتن حقوق افراد شود.
پرتوی خاطرنشان کرد: دولت باید ریز دلایل کارشناسی خویش در خصوص اجرای بازنشستگی پیش از موعد را همراه با مستندات، به مجلس و کمیسیون های تخصصی آن ارائه کند. 

  • کد خبر : 36732
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار