خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/02/08 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پروژه های گردشگری سنندج

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پروژه های در دست احداث گردشگری سنندج بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس امروز (شنبه 7 اردیبهشت) از دو پروژه در دست احداث گردشگری سنندج بازدید کردند.



براساس این گزارش دو پروژه مذکور شامل دو هتل در دست احداث است که علاوه بر سرمایه گذاری داخلی، هر کدام به ترتیب از 21 و 25 میلیارد تومان وام به منظور تسهیل امور بهره مند شده اند. در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه ها تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و در غرب کشور شاهد فعالیت هتل های 5 ستاره خواهیم بود.



بازدید از دانشگاه مذاهب اسلامی



همچنین آقایان اصغر مسعودی و محمداسماعیل سعیدی نایب رئیس و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج بازدید کردند.



گفتنی است؛در این بازدید مسئولان دانشگاه مذاهب اسلامی نسبت به کمبود بودجه های فرهنگی انتقاد و اظهارنظر کردند.از این رو با توجه به موقعیت استراتژیک کردستان و مرزی بودن این منطقه و تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن مقرر شد موضوع مذکور در کمیسیون فرهنگی با حضور معاون فرهنگی سازمان برنامه و بودجه بررسی شود.



دیدار جعفرپور با اعضای شورای شهر سنندج



در ادامه سفر نمایندگان خانه ملت به استان کردستان جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اعضای کمیسیون فرهنگی شهر سنندج دیدار و گفت وگو کردند.



دراین دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد از سوی شورای شهر سنندج درخصوص مباحث فرهنگی،آسیب های اجتماعی، دغدغه ها و نیازهای مردمی در این عرصه بحث و تبادل نظر شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 241660
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار