خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/26 - 15:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جباری خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون عمران از آزاد راه سیرجان-بندرعباس

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه اعضای کمیسیون متبوعش در سفر دو روزه به استان هرمزگان از پروژه‌های بزرگ ملی این استان بازدید کردند، گفت: نمایندگان به اتفاق معاونان وزارت راه و ترابری از عملیات عمرانی آزاد راه سیرجان- بندرعباس بازدید کردند.


"احمد جباری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با تأکید بر اینکه بیش از 15 نفر از نمایندگان کمیسیون عمران در این سفر حضور داشتند، تصریح کرد: با توجه به وقت کمی که اعضای کمیسیون برای بازدید از پروژه‌های عمرانی استان هرمزگان داشتند، کمیسیون به چند گروه تقسیم شد.



نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر گروه از نمایندگان با همراهی معاونان وزارت راه و ترابری، نیرو و مسئولان استانداری از پروژه‌های شهرستان استان هرمزگان بازدید کردند.



جباری تأکید کرد: مهمترین پروژه‌ای که نمایندگان از آن بازدید شد، آزاد راه سیرجان - بندرعباس، یکی از پروژه‌های مهم عمرانی کشور است.



تاکنون207 میلیارد تومان برای ساخت بزرگراه بندرعباس سیرجان هزینه شده و اعتبارات لازم برای بهره‌برداری از بخش‌های باقیمانده بزرگراه سیرجان بندرعباس طی سال 90 پیش‌بینی شده است.



تکمیل این بزرگراه نیازمند 60 میلیارد تومان اعتبار دیگر است و امید می‌رود تا سال 91 این‌ بزرگراه به طور کامل بهره‌برداری شود. در حال حاضر 20 کیلومتر از این محور در هرمزگان و 50 کیلومتر آن در استان کرمان به صورت آزاد راه است.



به گفته این نماینده، اعضای کمیسیون عمران از بیمارستان‌های استان هرمزگان، بنادر، اسکله شهید رجایی نیز بازدید کردند.



نمایندگان پس از تهیه گزارش از سفر خود به استان هرمزگان، امشب این استان را به قصد تهران ترک می‌کنند.

  • کد خبر : 43438
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار