خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/28 - 18:38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شهریاری خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر ( عج )

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از بازدید اعضای این کمیسیون از بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) ناجا خبر داد و گفت: نشستی را با رئیس بهداری ناجا و مسئولان بیمارستان داشتیم و قول دادیم جلساتی را برای پیگیری مشکلات مطروحه داشته باشیم.

حسینعلی شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، از بازدید اعضای این کمیسیون از بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) ناجا خبر داد و گفت: سه هفته گذشته معاون پارلمانی ناجا از کمیسیون بهداشت و درمان خواستار بازدید میدانی از بیمارستان شد بنابراین این موضوع امروز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و تعدادی از نمایندگان در بیمارستان حضور یافتند.



وی ادامه داد: نشستی را با رئیس بهداری ناجا و مسئولان بیمارستان داشتیم و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتیم و قول دادیم که جلساتی را برای پیگیری مشکلات مطروحه داشته باشیم.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم یادآور شد: نیروی انتظامی در بسیاری از استان‌ها به ویژه  مناطق مرزی نیاز به بیمارستان دارد؛ بیش از 4 هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم که بیش از 2 هزار نفر از آنها مربوط به استان سیستان و بلوچستان هستند و نیاز است نیروی انتظامی بیمارستانی را در زاهدان احداث کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 323509
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار