خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/04 - 16:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی از دانشگاه علمی کاربردی

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی صبح امروز از دانشگاه علمی کاربردی بازدید کردند.


مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir با اشاره به بازدید صبح امروز اعضای کمیسیون اجتماعی از دانشگاه علمی کاربردی و برگزاری نشستی مشترک با مسئولان این دانشگاه، اظهار کرد: این نشست در راستای نظارت بر عملکرد این دانشگاه و با هدف یادآوری وظیفه و رسالت آن به مسئولانش صورت گرفت.



نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس، با بیان اینکه هیئت رییسه و برخی اعضای کمیسیون در این دیدار حضور داشتند، افزود: در بحث و تبادل نظر با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی بر وظیفه اصلی این دانشگاه در راستای حل بیکاری جوانان تاکید شد.



وی تصریح کرد: سئوال ما در این دیدار از ریاست دانشگاه این بود که دانشگاه علمی کاربردی برای مهارت آموزی جوانان ایجاد شده است، شما در این راستا چه اقدام‌هایی انجام داده‌اید؟



عیسی‌زاده با اعلام اینکه مسئولان دانشگاه در پاسخ به سوال اعضای کمیسیون توضیحاتی ارائه دادند که برخی از آنها برای نمایندگان قانع‌کننده نبود، خاطرنشان کرد: نشست‌های مشترک کمیسیون با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی ادامه خواهد داشت تا مشخص شود وظایف این دانشگاه در جهت مهارت آموزی تا چه اندازه عملیاتی شده است.



نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، بحث صندوق بیمه بیکاران و جویندگان کار که اخیرا در کمیسیون اجتماعی طراحی و به تصویب رسید را از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار برشمرد و افزود: دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای اگر پیشنهاد یا نظری در این رابطه دارند می‌توانند به کمیسیون ارائه کنند.

  • کد خبر : 59372
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم