خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 16:33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی,کمیسیون ها
در نشست عصر امروز کمیسیون آموزش مجلس؛

ایرادات شورای نگهبان و هیأت عالی نظارت به طرح مدارس غیرانتقاعی برطرف شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان و هیأت عالی نظارت به طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست عصر امروز(سه‌شنبه 15 اسفندماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: در نشست امروز طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت که ایرادات آن برطرف شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: ایرادات شورای نگهبان در حوزه های مختلف از جمله موضوع تعارض منافع و بیمه معلمان و کادر مدارس غیر انتفاعی بود که در این زمینه در نشست امروز با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون آموزش، ساعات کاری معلمان مدارس غیرانتفاعی به 30 کاهش پیدا خواهد کرد و بیمه آنان به صورت کامل محاسبه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: موارد اصلاحی جهت تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد تا نمایندگان نیز این موارد را در صحن علنی مصوب کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376216
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار