خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/01 - 16:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

ایجاد سازمان غذا و دارو در کشور ضروری است

**عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا هنگامی که سازمان دارویی و غذا ‌ایجاد نشود نمی‌توان انتظار داشت آلودگی آب در بخش‌هایی از کشور رفع شود.

"حسین حسنی بافرانی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهارداشت: بسیاری از قوطی های آب معدنی مصرفی در کشور از لحاظ استاندارد دارای مشکلات اساسی بهداشتی هستند.
نماینده مردم نایین در مجلس خاطرنشان کرد: از 21 شرکت تولید کننده آب معدنی تنها 9 شرکت از نظر سلامت مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآورشد: وزارت بهداشت و درمان باید با حساسیت بیشتری نسبت به سلامت و بهداشتی بودن قوطی های آب معدنی برخورد کنند و اجازه ندهند عده ای سودجو سلامت مردم را به سخره گیرند.
وی خاطرنشان کرد: برخورد نکردن با افراد سودجو و متخلف در بخش آب، غذا همچنین مواد آرایشی و بهداشتی موجب می شود تا سلامت جامعه به نحو چشمگیری به خطر افتد.
بافرانی تصریح کرد: تلاش برای سلامت آب و غذا نیازمند همکاری های چندین وزارتخانه به اضافه اداره استاندارد است.
 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت:ا گر در بخش سلامت آب و غذا وزارت صنایع و معادن با معاونت ها و زیر مجموعه های وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی همکاری نکنند تنها مردم آسیب می بینند.

  • کد خبر : 25717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار