خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/13 - 16:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

انتقاد نماینده بروجن از روند کند اجرای مصوبات استانی

**نماینده مردم بروجن در مجلس، سفرهای استانی دولت را مطلوب دانست و گفت: روند اجرای مصوبات دولت در سطح استان و شهرستان بروجن به کندی پیش می‌رود اما این سفرها تاثیرات مثبت خود را بر توسعه استان خواهند گذاشت.

"سیروس برنابلداجی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در مجموع وضعیت اجرای مصوبات هیات دولت در سفر اول و دوم به استان چهارمحال و بختیاری در مقام قیاس با سایر استان‌ها و میانگین کشوری وضعیت خوبی دارد.

وی با اشاره به عملیاتی نشدن 2 پروژه مهم در بروجن تاکید کرد: متاسفانه در سطح استان و در شهرستان بروجن در بین پروژه‌های مختلف، مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان موسوم به انتقال آب سبزه کوه که مقرر شده بود در سال 86 به بهره‌برداری برسد، هنوز عملیاتی نشده است.

برنابلداجی افزود: پروژه مهم مجتمع پتروشیمی بروجن نیز از اجرا باز مانده است و هنوز هیچ اقدامی در رابطه با آن نشده است.

به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی، پروژه انتقال آب سبزه کوه در سفر سوم و به تازه‌گی گلنگ خورد ولی پروژه پتروشیمی همچنان معلق و راکد مانده است.

نماینده مردم بروجن یادآور شد: البته نباید زحمات دولتمردان در دولت نهم و دهم را نادیده گرفت و امیدواریم تحول ایجاد شده در مدیریت ارشد استان که نوید بخش حرکت‌های نو و امیدبخش است؛ عقب‌ماندگی‎‌های چند سال اخیر به خصوص در زمینه این 2 پروژه جبران شود.

  • کد خبر : 26703
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم