خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/15 - 16:56
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون اجتماعی؛

انتخابات مجامع و شوراهای مرتبط با کمیسیون اجتماعی برگزار شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نتایج نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه انتخابات مجامع و شوراهای مرتبط با کمیسیون اجتماعی و انتخابات کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.


امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت گفت: در نشست امروز( یکشنبه 15 مرداد) کمیسیون اجتماعی افراد منتخب این کمیسیون برای عضویت در شوراهای مرتبط انتخاب شدند که این افراد برای انتخاب نهایی به صحن علنی مجلس معرفی می‌شوند.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اعضای این کمیسیون برای عضویت در 6 شورای مرتبط با کمیسیون اجتماعی معرفی شدند که شورای بیمه و رفاه اجتماعی، شورای نظارت بر استخدام معلمان حق‌التدریس و شورای اشتغال از جمله آنها بود.



وی با اشاره به برگزاری انتخابات کارگروه‌های تخصصیدر نشست امروز کمیسیون اجتماعی اظهار داشت: اعضای این کمیسیون به فراخور تخصص و علاقه در کارگروه‌های تخصصی تقسیم شدند.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه کارآفرینی، اشتغال و روابط کار، کارگروه رفاه و امنیت اجتماعی، کارگروه ایثارگران، کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده و کارگروه موارد خاص از جمله کارگروه‌هایی بود که انتخابات آن برگزار شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80365
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار