خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/03/23 - 17:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
افضلی فر خبر داد:

انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود بعد از پایان تعطیلات مجلس

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، از انتخاب رئیس این کمیسیون بعد از پایان تعطیلات یک هفته‌ای در صحن علنی مجلس خبر داد.


مصطفی افضلی فر در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز سه‌شنبه 23 خرداد کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: در جلسه امروز که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد در ابتدا اعضا به معرفی خود پرداخته و اطلاعاتی را درباره سوابق و تجربیات خود ارائه کردند.



نماینده مردم اردبیل،‌ نمین،‌ نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در ادامه دبیر و مشاور کمیسیون توضیحاتی را درباره کارکرد کمیسیون اصل نود، شرح وظایف، میزان اختیارات و اشراف بودن این کمیسیون بر سه قوه و ارتباط کمیسیون اصل نود با شکایت‌هایی که از سه قوه مطرح می‌شود به اعضا ارائه کردند.



وی یادآور شد: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون سوالاتی را مطرح کردند که دبیر و مشاور کمیسیون به سوالات مطروحه پاسخ گفتند.



وی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود، تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس کمیسیون اصل نود از سوی هیئت رئیسه و در صحن علنی مجلس تعیین می‌شود انتخاب هیئت رئیسه به بعد از انتخاب رئیس کمیسیون موکول می شود.



عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه انتخاب رئیس کمیسیون اصل نود بعد از تعطیلات یک هفته ای مجلس در دستور کار صحن قرار دارد، گفت: بلافاصله بعد از انتخاب رئیس بقیه اعضا در کمیسیون مشخص خواهند شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 76549
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار