خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/06 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن صورت گرفت،

انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از انتخاب هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی در جلسه امروز -یکشنبه 6 شهریورماه - این کمیسیون خبرداد.


"بهمن محمدیاری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) از مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی در نشست امروز - یکشنبه 6 شهریورماه - کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.



نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: "احمد مهدوی‌ابهری" نماینده مردم ابهر و خرم دره به عنوان رئیس، "عبدالله کعبی" نماینده مردم آبادن و "بهمن محمدیاری" نماینده مردم تالش به عنوان نایب رئیسان و "خلیل حیات‌مقدم" نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان به عنوان دبیر هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از پتروشیمی انتخاب شدند.



وی ادامه داد: در ادامه نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن فعالان بخش خصوصی در صنایع پتروشیمی در کمیسیون حضور یافته و با ارائه گزارشی از عملکرد خود خواستار حمایت بیشتر از بخش خصوصی شدند.



محمدیاری، گفت: برای برطرف کردن موانع از سر راه فعالان بخش خصوصی صنایع پتروشیمی، قرار است نشستی با وزیران نفت و صنعت، معدن تجارت پس از پایان تعطیلات مجلس برگزار شود.



 



پایان بررسی طرح اصلاح قانون تعاون در کمیسیون صنایع



عضو کمیسیون صنایع و معادن، تصریح کرد: در ادامه نشست امروز کمیسیون همچنین کار بررسی طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران با تصویب تمامی مواد آن به پایان رسید.



طرح اصلاح قانون تعاون طرحی است که کمیسیون فرعی آن کمیسیون صنایع و معادن و کمیسیون اصلی بررسی طرح، کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اجرای اصل ۴۴قانون اساسی است.

  • کد خبر : 57620
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم