خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/23 - 13:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عنایت‌الله هاشمی:

افزایش قیمت بلیط هواپیما ربطی به هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد

**عنایت‌الله هاشمی نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون عمران با رئیس سازمان هواپیمایی کشور درباره افزایش قیمت بلیط هوایپماها گفت:این افزایش ارتباطی به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبر جنوب با اشاره به اینکه کمیته‌ای به منظور بررسی علت افزایش 30 درصدی قیمت بلیط هواپیما تشکیل شد، اظهار داشت: در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان هوپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی دعوت به عمل آمد و  وی در  افزایش قیمت بلیط، عوامل مختلفی  از جمله تورم چند سال گذشته، نیاز به تعمیرات ناوگان هوایی که به دلیل کمبود درآمد متوقف شده بود، همچنین افزایش قیمت ارز  را دخیل دانست. 

عنایت الله هاشمی ادامه داد: این افزایش ارتباطی به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ندارد. تاکنون پرداخت یارانه سوخت به شرکت‌های هواپیمایی ادامه داشته و بعضی شرکت‌ها امید داشتند بتوانند با افزایش قیمت تعمیرات هواپیما‌ها را انجام دهند و نیز بتوانند نسبت به خرید هواپیماهای دیگر به زودی اقدام کنند.

نماینده مردم سپیدان به دیدار اعضای کمیسیون عمران با وزیر نیرو و معاونین وزارتخانه اشاره کرده و گفت: در این دیدار مسائل خشکسالی و راهکارهای لازم برای افزایش اعتبارات پروژه‌های آب‌رسانی اعم از سدها و بندها و آب‌رسانی به شهرها و روستاها  مورد مطالعه قرار گرفت.

  • کد خبر : 29431
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار