خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/28 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

افزایش روزهای تعطیل افت تحصیلی به همراه دارد

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش طرح تعطیلات در روز پنجشنبه باید همراه با استدلال‌های متقن و ریشه‌ای باشد نه مسایل جزیی و منفعتی.

"صمد فدایی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص طرح افزایش تعطیلات در روز پنجشنبه اظهار داشت: باید مشخص شود مسئولان آموزش و پرورش افزایش تعطیلات در روز پنجشنبه را با چه هدفی قرار است به انجام برسانند.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: اگر هدف از افزایش تعطیلات در روز پنجشنبه  کاهش ازدحام ترافیکی است که این موضوع خود جای تامل دارد.  
عضو کمیسیون اجتماعی گفت: اگر مقصود از این طرح حمایت از معلمان دبستانی است تا بدین ترتیب 4 ساعت به آنها بخشیده شود باید با دقت بیشتری به آن توجه کنیم. نباید به جای چهار ساعت بخشیدگی به معلمان ابتدایی یک روز درسی تعطیل شود.
وی یادآور شد: تعطیلی یک روز کاری عامل تضعیف نظام آموزشی می شود؛ بنابراین ضرورت دارد با دقت نظر بسیار عمقی موضوع تعطیلات مورد توجه قرار گیرد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعطیلات در کشور ما نسبت به دیگر کشورها از تعداد روزهای بیشتری برخوردار است در نتیجه افزایش روزهای تعطیل می تواند موجب افت تحصیلی را رقم زند.

  • کد خبر : 36015
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار