خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/15 - 18:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه کمیسیون شوراها به تصویب رسید:

افزایش بودجه شورای عالی استان‌ها به 140 میلیارد ریال

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون و تصمیمات گرفته شده در آن گفت: پیشنهادهای مختلفی از شورای عالی استان‌ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای افزایش بودجه این نهادها در این جلسه مطرح و به تصویب رسید.


"رضا علیزاده " در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir با اشاره به نشست امروز (یکشنبه 15 اسفند) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: در جلسه امروز پیشنهادهایی از شورای عالی استان‌ها، ستاد مبارزه با مواد مخدر و برخی از نمایندگان مجلس درباره بودجه سال 90 مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه گفت: یکی از پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه پیشنهاد شواری عالی استان‌ها مبنی بر افزایش بودجه این سازمان از 80 میلیارد ریال به 140 میلیارد ریال بود که مورد تایید نمایندگان قرار گرفت و به کمیسیون تلفیق ارسال شد.



وی همچنین از پیشنهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر برای افزایش منابع خود در لایحه بودجه 90 خبر داد و افزود: این ستاد پیشنهاد درخواست منابع خود را از محل یکی از منابع درآمدی نیروی انتظامی مطرح کرد؛ به طوریکه با تصویب آن در مجلس 15 درصد از درآمدهای نیروی انتظامی در طرح بخشیدگی جرائم معوقه تخلفات رانندگی به حساب این نهاد واریز شود که این پیشنهاد نیز با تصویب اعضا به کمیسیون تلفیق ارسال شد.



این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به سایر پیشنهادهای نمایندگان نیز گفت: در جلسه کمیسیون برخی نمایندگان نیز در زمینه کلیات بودجه پیشنهادهایی را مطرح کردند که اکثر این پیشنهادها در زمینه منابع مالی و جابجایی ردیف‌ها بود که با تصویب نمایندگان مقرر شد در صحن علنی مجلس و هنگام بررسی بودجه مطرح شود.

  • کد خبر : 39998
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار