خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/05 - 12:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
معاون اجرایی مجلس:

افزایش بهره‌وری در گرو برنامه‌ریزی منطقی و خلق فضای انتقادی است

**معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی، راز ماندگاری فعالیت‌ها و بهره‌وری بیشتر را برنامه‌ریزی منطقی دانست و افزود: فعالیت‌های مطلوب امروز همکاران در مجلس بر مبنای منشوری که آقای لاریجانی تبیین کردند، شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، برای نخستین بار کارکنان زن مجلس در جلسه‌ای اختصاصی با "علی افراشته" معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی دیدار و مشکلات و مسائل حوزه کاری خود را با وی در میان گذاشتند.

افراشته با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما امور خلاقیت‌ها در خدمت رسانی وابسته به اشخاص است، گفت: ساختار خدمت‌رسانی در عرصه مدیریتی باید به گونه‌ای باشد که در دوره‌های بعد تغییر نکند و متاثر از سلایق نباشد.

وی افزود: اگر امروز نگاه مثبت و مشارکت وسیعی میان کارکنان مجلس حاکم است، به دلیل حمایت‌ها و نگاه خوب آقای لاریجانی است که به همت شما کارکنان توانستیم به این مرحله برسیم.

معاون اجرایی رییس مجلس شورا یاسلامی در ادامه ضمن اشاره به اصلاح ساختار تشکیلات اداری مجلس به عنوان اقدامی بنیادین در جهت ارتقاء سطح و جایگاه کارکنان مجلس به عنوان نیروهای فکری و کارشناسی، برخی خدمات رفاهی صورت گرفته در راستای تکریم کارکنان و انگیزش موثر آنان در جهت تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمانی را یادآوری نمود.

افراشته در بخش دیگری از سخنان خود خدمات ارزنده خواهران همکار در تشکیلات اداری مجلس را مورد تاکید قرار داد و از برنامه‌های خود برای ایجاد زمینه‌های مساعدتر برای تعالی و حضور موثر آنان در تشکیلات اداری مجلس خبر داد.

معاون اجرایی رییس مجلس در پایان این جلسه وعده انتخاب یکی از خواهران به عنوان مشاور خود در امور بانوان را مطرح نمود.

  • کد خبر : 30213
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار