خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/08 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفری اعلام کرد:

افزایش 102درصدی بودجه وزارت کشاورزی در سال90

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از تشکیل کمیته‌هایی برای بررسی بودجه وزارت جهاد و کشاورزی و سازمان محیط زیست در سال آینده خبر داد و گفت: بودجه پیشنهادی وزارت جهاد و کشاورزی برای سال آینده، در قیاس با بودجه امسال آن 102درصد افزایش داشته است.


"عیسی جعفری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که، در نشست امروز (یکشنبه هشتم اسفند) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، بودجه مورد نیاز سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت جهاد و کشاورزی در سال آینده بررسی شد، تصریح کرد: بودجه پیشنهادی وزارت جهاد و کشاورزی برای سال آینده، در قایاس با بودجه این بخش در سال جاری 102 درصد افزایش داشته است.



نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که بخش کشاورزی کشور در سال جاری پیشرفت خوبی داشته است، گفت: با توجه به این که کشاورزی زیرمجموعه ای از بخش اقتصاد کشور است، پیشرفت های این بخش در سال جاری کمرنگ دیده شده است.



جعفری درباره بودجه لازم برای سازمان حفاظت محیط زیست برای سال آینده، افزایش بودجه این سازمان در سال آینده را در قیاس با سال جاری خواستار شده است.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از تشکیل کمیته هایی در این کمیسیون برای بررسی بودجه پیشنهادی وزارت جهاد و کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد و افزود: این کمیسیون بعد از بررسی این کمیته‌ها، بودجه این بخش ها را اعلام می کند.

  • کد خبر : 39174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار