خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/19 - 18:43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده فردوس و طبس خبر داد:

افتتاح ده‌ها طرح عمرانی همزمان با دهه فجر

**"محمدکریم عابدی" گفت: افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی، درمانی و اقتصادی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته همزمان با دهه فجر در شهرستان‌های سرایان، فردوس و بشرویه بوده است.

نماینده مردم شهرهای فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نشریه آوا، با بیان این موضوع درباره طرح‌های افتتاح شده در ایام دهه فجر در این شهرستان‌ها گفت: در شهرستان سرایان بیمارستان 32 تخت‌خوابی در مرحله تحویل به وزرات بهداشت و درمان است. یکی دیگر از پروژه‌های این منطقه نیز راه‌اندازی کارخانه تولید فرآورده‌های لبنی تا سقف تولید 150 هزارتن است که می‌تواند تمام محصول شیر تولیدی منطقه سرایان را فرآوری‌کند، البته این کارخانه تأثیرخوبی در ایجاد اشتغال خواهدداشت.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی این منطقه گفت: در زمینه توسعه راه‌ها نیز راه‌هایی داریم که با تکمیل آن مسیر اتصال به سرایان 16 کیلومتر نزدیک‌تر خواهد شد و حدود 5 هزار نفر از این راه تردد می‌کنند.

عابدی همچنین تأکید کرد: این راه برای اهالی روستاهای منطقه و کشاورزان که نیاز به ارتباط با شهر دارند بسیار مطمئن است، همچنین پروژه‌های دیگری هم در آستانه افتتاح داریم.

نماینده مردم فردوس با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های این شهرستان نیز گفت: در شهرستان فردوس، شهرک‌های صنعتی و صنایع را داریم که همزمان با دهه فجر افتتاح‌هایی نیز برای آنها انجام خواهدشد.

وی در ادامه با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان تأکیدکرد: لوله‌گذاری پروژه فاضلاب شهرستان فردوس که حدود 3600 متر لوله‌گذاری 85 اینچ است توسط پیمانکار بومی منطقه تا پایان بهمن ماه کامل می‌شود.

عابدی خاطر نشان‌کرد: به دلیل فعالیت مناسب پیمانکار، این پروژه 4 ماه از زمان مقرر جلوتر است و پیش‌بینی شده است از اسفند ماه نیز لوله‌گذاری شبکه فاضلاب شهر به طول 148 کیلومتر آغاز شود که امیدواریم تا دو سال آینده و پایان سال 91 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم فردوس در ادامه با اشاره به آغاز ارائه سهام کارخانه نساجی فردوس به مردم نیز گفت: 45 درصد سهام شرکت نساجی فردوس از دولت خریداری شده است و علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری می‌توانند پس از راه‌اندازی دفتر بورس سهام در فردوس از این سهام خریداری کنند.

وی تأکید کرد: همچنین امیدواریم پروژه راه‌سازی از فردوس به بجستان در ایام دهه فجر با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شود.

عابدی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای شهرستان بشرویه نیز گفت: در شهرستان بشرویه هم برنامه‌های خوبی در دست اجراداریم.

دیدار با شورای اداری، معرفی بخشدار مرکزی یا غنی‌آباد که دو سال است بخشدار نداشت و نیز افتتاح سه سوله در دست ساخت که در آینده تعداد آنها به 15 سوله خواهدرسید، از مهم‌ترین طرح‌ها هستند.

شایان ذکر است محمدکریم عابدی عضو کمیسیون امنیت ملی همزمان با روز 22 بهمن در جمع مردم سرایان سخنرانی خواهدکرد.

  • کد خبر : 37548
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار