خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/18 - 07:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بهروز جعفری بیان کرد:

اعلام رضایت از توجه به زیرساخت‌های گردشگری در سمیرم

**عضو کمیته گردشگری، کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه گردشگری یک صنعت نرم محسوب می‌شود و می‌تواند مشکلات اشتغال حوزه‌های نتخابیه را رفع کند، از اقدامات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در منطقه سمیرم قدردانی کرد.

«بهروز جعفری» در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره تشکیل کمیته گردشگری، زیر نظر کمیسیون فرهنگی گفت: مدتی پیش با بقایی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جلسه ای داشتیم و با توجه به اینکه در دوره مدیریت ایشان روی کارها به صورت تخصصی تر کار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری منطقه سمیرم ادامه داد: 11 منطقه نمونه گردشگری در سمیرم شناسایی شده است که مدیرکل جدید سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان به فراهم آوردن زیرساخت های این حوزه توجه ویژه ای دارد.

جعفری گردشگری را یک صنعت نرم دانست که می تواند در آمدزایی زیادی دارد برای هر منطقه داشته باشد و مشکلاتی چون نبود اشتغال را تا حد زیادی رفع کند.

به گفته این عضو کمیسیون فرهنگی هرچند که دولت در زمینه گردشگری نمی تواند به طور مستقیم سرمایه گذاری کند، ولی می تواند زیرساخت های اجرایی شدن بهتر این سیاست ها را فراهم آورد.

سمیرم در165 کیلومتری جنوب اصفهان، میان استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال وبختیاری واقع شده است ومنطقه أی کوهستانی است و از مناطق دیدنی این منطقه می توان به آبشار معروف سیمیرم، تخت سلیمان، آب ملخ، دهات پادنا ودیگر مناظر طبیعی کوهستانی اشاره کرد.

  • کد خبر : 24387
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار