خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/27 - 19:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
به منظور سفری سه روزه؛

اعضای کیمسیون صنایع ومعادن وارد گیلان شدند

**نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به سفر سه روزه کمیسیون صنابع و معادن به استان گیلان، گفت: اعضای کمیسیون جهت بازدید و بررسی وضعیت صنایع و معادن استان گیلان، امروز شنبه 27 شهریور وارد این استان شدند.

"سید مهدی صادق" عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه این سفر سه روزه خواهد بود، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم و موثر کمیسیون سفر به استان های مختلف است که در این سفر برخی معاونان وزرا اعضای کمیسیون صنایع و معادن را همراهی کردند.

وی به برنامه فردای کمسیون اشاره کرد و گفت: بازدید از استان گیلان را فردا با برنامه‌هایی چون حضور در مراسم کلنگ زنی از دو پروژه صنعتی، بازدید از شهرک صنعتی گیلان با ظرفیت جذب 800 نفر و بازدید از واحدهای صنعتی غرب و شرق این استان آغاز خواهیم کرد.

صادق با بیان اینکه هر روز برنامه و بازدیدی از مراکز صنعتی استان گیلان خواهیم داشت، تصریح کرد: حضور در همایش‌ها، بازدید از واحدهای صنعتی، افتتاح پروژه‌های صنتعی، بازدید از شهرک‌های صنعتی و تشکیل جلسه با مسئولان صنعتی استان از جمله برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن است.

رییس کمیته صنعت کمیسیون با بیان اینکه سفر به استان گیلان سفری کمیسیونی است، تاکید کرد: این سفر جهت بررسی کلی وضعیت صنعتی و معدنی گیلان است اما با این وجود اعضای کمیته صنعت به طور تخصصی وضعیت صنعتی این استان را بررسی خواهند کرد.

  • کد خبر : 27611
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار