خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/22 - 16:11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسین‌نژاد با اشاره به پیشنهاد معاون عمرانی استان هرمزگان؛

اعضای کمیسیون عمران از پروژه‌های جنوبی کشور بازدید خواهند کرد

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان این که نمایندگان نگران وضعیت عمرانی جاده‌های استان هرمزگان هستند، تأکید کرد: با دعوت معاون عمرانی این استان برای بازدید از پروژه‌های هرمزگان، فرصت خوبی است تا نشست مشترکی برای برطرف شدن مشکلات عمرانی این استان برگزار شود.


"محمدرضا حسین نژاد دوین" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)،  با بیان این که برنامه سفر اعضای کمیسیون عمران به شهرهای جنوبی کشور منتفی نشده است، تصریح کرد: این سفر به پیشنهاد معاون عمرانی استان هرمزگان در دستور کار کمیسیون قرار گرفته است.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است با سفر به بندر عباس، حاجی آباد قشم، و بندرلنگه  و بستک از پروژه‌های عمرانی این استان هرمزگان بازدید کنیم.



به گفته این نماینده، پس از بازدید از این مناطق برای حل مشکلات و موانع پروژه‌های عمرانی، با مسئولان استان هرمزگان نشست مشترکی تشکیل می‌شود.



حسین نژاد تصریح کرد: از آنجا که نمایندگان از وضعیت جاده‌های بین شهری استان هرمزگان گله‌مندهستند،اعضای کمیسیون عمران مجلس در نظر دارند از برخی جاده‌ها بازدید کنند تا بهترین راهکار ارائه شود.



به گفته سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، اعضای این کمیسیون روزهای پنج‌شنبه و جمعه 25 و 26 فروردین از پروژه‌های استان هرمزگان بازدید خواهند کرد.

  • کد خبر : 42984
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار