خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/07 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
حسینی از برگزاری مراسم تودیع وزیر نفت سابق در نشست کمیسیون انرژی:

اعضای کمیسیون انرژی از میرکاظمی قدردانی کردند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از حضور وزیر سابق نفت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان کمیسیون انرژی در مراسمی از تلاش‌ها و اقدام‌های سیدمسعود میرکاظمی در زمان مدیریتش در وزارت نفت تشکر کردند.


"سید عماد حسینی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، در تشریح جلسه امروز (هفتم تیرماه) کمیسیون انرژی گفت: جلسه امروز با حضور میرکاظمی وزیر سابق نفت برگزار شد و مباحثی در باره این صنعت و موضوعات این وزارت‌خانه از سوی افراد حاضر در جلسه مطرح شد.



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه ابتدا وزیر سابق نفت، مسائل و موضوع‌های مهم وزارت نفت را تشریح کرد و موضوع‌هایی همچون مشکلات این صنعت، سرمایه گذاری خارجی و برنامه‌های میان مدت و بلند مدت وزارت نفت را مطرح کرد و سپس هر یک از نمایندگان کمیسیون نظرهای خود را طرح کردند.



وی با بیان این که نمایندگان عضو کمیسیون انرژی مجلس از میرکاظمی برای خدماتش در وزات نفت قدردانی کردند، اظهار کرد: نمایندگان حاضر در جلسه از همه تلاش‌ها و اقدام‌های میر کاظمی در وزارت نفت تشکر کرده و مراسم تودیعی برای وی برگزار کردند.



سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: جلسه امروز این کمیسیون در فضای بسیار صمیمی و دوستانه و در راستای تقدیر و تشکر از وزیر سابق نفت برگزار شد.

  • کد خبر : 52665
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار