خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/27 - 08:01
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کرمی‌راد خبر داد:

اضافه شدن یک نماینده به نمایندگان کرمانشاه در مجلس نهم

**نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه شدن یک نماینده به نمایندگان کرمانشاه در مجلس نهم خبر داد.

"محمد کرمی‌راد" به‌واسطه تجربیات گذشته کاری خود در دانشگاه‌های متعدد کشور و عضویت در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، یکی از چهره‌های برجسته مجلس شورای اسلامی به‌شمار می‌رود.

نظر نماینده مردم کرمانشاه را در این شماره باختر درخصوص مسائل متعدد کشور و منطقه کرمانشاه جویا شدیم؛ مسائلی نظیر اضافه شدن یک نماینده به کرمانشاه در مجلس نهم، مشکلات کرمانشاه و ضعف مدیریتی در استان، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و تهدیدات اخبر آمریکا.

وی در گفت وگو با نشریه باختر در مجموع بر لزوم پیگیری مطالبات مردم استان کرمانشاه برای افزایش میزان رضایتمندی آنان تأکید دارد و معتقد است اگر مسئولان به شکل واقعی به مردم خدمت کنند و خادم آنها باشند، هیچ عنصری با هر میزان از قدرت قادر به ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت نیست.

کرمی‌راد البته به توسعه کرمانشاه نیز همواره توجه جدی دارد و در هر بخش از این گفت‌وگو بر لزوم توسعه کرمانشاه به عنوان شهری که خدمات بزرگی از خود و مردمانش در دفاع مقدس و سال‌های سازندگی به جا نهاده تأکید دارد.

وی توسعه علمی استان را در گرو توسعه مطلوب منابع انسانی آن می‌داند و بیان می‌کند: به هر میزان بتوانیم اشتغال را در استان تقویت و بیکاری را مهار کنیم به همان میزان سرمایه‌های گسترده انسانی را در استان حفظ خواهیم کرد و این حفظ سرمایه‌های انسانی به توسعه علمی و پیشرفت کرمانشاه می‌انجامد و البته توسعه کشور را نیز به دنبال دارد.

نماینده مردم کرمانشاه ایستادگی ملت بزرگ ایران در طول 33 سال اخیر در برابر تمامی هجمه‌های غرب را مثال‌زدنی عنوان می‌کند و می‌گوید: تهدیدات غرب علیه فرهنگ و اندیشه بزرگ ایرانی توخالی است. دشمنان باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست و تهدیدات آنها هیچ تأثیری در اراده ملت ایران ندارد و ملت ایران همان ملتی است که در برابر تجاوزگری‌های عراق و همه کشورهای شرقی و غربی حامی وی با قدرت و صلابت حتی ذره‌ای از این خاک را به آنها واگذار نکرد و اسلام را با همه عظمت و قدرت خود درک کرده و امروز پرچمدار اسلام در منطقه و جهان است.

کرمی‌راد درخصوص ضعف مدیریتی در بخش کشاورزی کشور نیز تأکید دارد که 30 محور وعده‌های وزیر کشاورزی در زمان کسب رأی اعتماد در مجلس به هیچ عنوان محقق نشده و وی به همراه شمار دیگری از نمایندگان پیگیر استیضاح وزیر کشاورزی خواهند بود.

نماینده کرمانشاه در مجلس گفت: با توجه به وسعت و جمعیت یک میلیونی کرمانشاه، این شهرستان در مجلس نهم به‌جای سه نماینده، چهار نماینده خواهد داشت.

محمد کرمی‌راد نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه جمعیت کرمانشاه به یک میلیون نفر رسیده، گفت: در حال حاضر کرمانشاه در مجلس سه نماینده دارد که در دوره بعد یک نماینده به این شهرستان اضافه خواهد شد.

وی خدمتگزاری به مردم را بزرگترین افتخار خود دانست و گفت: اینجانب جمعه هر هفته از ساعت هشت در دفتر کار خود در کرمانشاه واقع در چهارراه جوان شیر- جنب چاپ شمس، آماده ملاقات با مردم هستم و همچنین در بعدازظهر روزهای شنبه و دوشنبه در تهران در مجلس نیز اگر کسی مراجعه کند در خدمت وی خواهم بود تا بتوانم در صورت توان باری از دوش مردم صبور و مقاوم استان کرمانشاه بردارم.

نماینده کرمانشاه در مجلس خاطرنشان کرد: اینجانب خود به سراغ مردم می‌روم و به همین دلیل مردم کمتر به تهران برای در میان گذاشتن مشکلاتشان مراجعه می‌کنند.

  • کد خبر : 25186
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار