خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/03 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست کمیسیون اجتماعی پیشنهاد شد؛

اصلاح نحوه استخدام معتادان در شرف ترک اعتیاد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد نشست صبح امروز این کمیسیون گفت: در این نشست دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گزارشی از سیر وضعیت اعتیاد در کشور و مشکلات موجود در راه مبارزه با مواد مخدر ذکر کرد.


امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد نشست صبح امروز (سه‌شنبه 3 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای این نشست دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و همکاران وی گزارشی از وضعیت اعتیاد در ایران و اوضاع کشورهای منطقه بیان کردند.  



نماینده مردم مشهد و کلات در ادامه افزود: همچنین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گزارشی از اقدامات انجام شده در سه سطح پیشگیری، درمان و کاهش عوارض مصرف مواد مخدر ذکر کرد.



وی اصلاح برخی از قوانین را از جمله درخواست‌های دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ذکر و تصریح کرد: قانون نحوه استخدام و به‌کارگیری افراد معتاد در شرف ترک اعتیاد از مواردی بود که دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر درخواست اصلاح آن در مجلس شورای اسلامی را ارائه داد.



قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرد: طبق گفته دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ایجاد اردوگاه‌های ترک اعتیاد در سطح کشور نیاز به بودجه وجود دارد که باید مجلس در مصوبات خود اعتباری را به این موضوع اختصاص دهد.



این نماینده مجلس نهم حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را دیگر دستور کار امروز صبح کمیسیون اجتماعی عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ای که چندی پیش کمیسیون اجتماعی با مسعود زریبافان داشت، نمایندگان سوالاتی را مطرح کردند که این مقام مسئول برای پاسخگویی خواستار برگزاری جلسه دیگری شد و درجلسه امروز پاسخ سوالات نمایندگان را ارائه داد.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ناظر بر قانون جامع ایثارگران، مشکلات ایثارگران در زمینه درمان و مسائل و مشکلات آزادگان بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 79430
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار