خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/22 - 16:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی بررسی شد؛

اصلاح ماده‌های 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون عصر امروز طرح اصلاح ماده‌های 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی کردند، گفت: در این نشست مقرر شد تعدادی از اعضای این کمیسیون و نمایندگانی از شورای نگهبان، مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگانی از دولت، روز سه‌شنبه ضرورت لایحه امور گمرکی را بررسی کنند.


"سیدعلی موسوی‌‌جرف" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی در نشست عصر امروز (یکشنبه 22 خرداد) خود لایحه امور گمرکی را بررسی کردند.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که هیئت رئیسه مجلس رسیدگی به لایحه امور گمرکی را به کمیسیون اقتصادی واگذار کرده است و نظر اعضای این کمیسیون نظر مجلس است، افزود: شورای نگهبان اصل ضرورت را برای این لایحه تشخیص داده است و اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود این ضرورت را بررسی کردند.



وی ادامه داد: بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون اقتصادی، مقرر شد تعدادی از اعضای این کمیسیون و نمایندگانی از شورای نگهبان، مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگانی از دولت، روز سه‌شنبه ضرورت لایحه امور گمرکی را بررسی می‌کنند.



موسوی‌جرف درباره دستور کار دیگر نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی گفت: اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز طرح اصلاح ماده‌های 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی کردند.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای این کمیسیون کمیته پولی و مالی این کمیسیون امروز طرح اصلاح ماده‌های 38 و 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده را بررسی می‌کنند.

  • کد خبر : 50801
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار