خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/12 - 18:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون آموزش بررسی شد؛

اصلاح طرح ساماندهی امور نظارتی مجلس با حضور محبی‌نیا

**در جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس با حضور محبی‌نیا مورد بررسی قرار گرفت.

"نورالله حیدری‌دستنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به دستور کارهای امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس به بسیاری از کمیسیون‌ها مانند کمیسیون شوراها و آیین‌نامه داخلی که کمیسیون اصلی و سایر کمسیون‌ها فرعی هستند، ارجاع شده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس، افزود: "جهانبخش محبی‌نیا" به عنوان طراح این طرح توضیحاتی در رابطه با تمرکز بر اهمیت و ضرورت برخی مفاد این طرح ارائه کردند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه اعضای کمیسیون به صورت موافق و مخالف نظرهای خود را مطرح کردند، گفت: به نظر می‌رسد کلیات موضوع می‌تواند مورد قبول واقع شود؛ اما به دلیل نداشتن هدف و البته به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای کمیسیون، ادامه بررسی این طرح به جلسه‌های آینده موکول شد.

حیدری همچنین به دستور کار دیگر جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات اشاره کرد و افزود: گروه اعزامی از کمیسیون آموزش به ژاپن و کره جنوبی گزارشی در رابطه با اهداف و دستاوردهای سفرشان ارائه کردند.

به گفته سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس، گزارش عملکرد معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که قرار بود امروز ارائه شود که به دلیل تداخل برنامه نتوانستند در جلسه امروز حضور داشته باشند.

  • کد خبر : 34880
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار