خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/03 - 17:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پاپری مقدم خبر داد:

اصلاح حوزه‌های انتخابیه 4 استان در کمیسیون شوراها

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ازاصلاح حوزه‌های انتخابیه استان گلستان ، فارس ، یزد و خراسان جنوبی در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در مورد استان‌های گلستان ، یزد و خراسان جنوبی به لایحه دولت رای دادند.


"ایوب پاپری مقدم" در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir، از بررسی اصلاح حوزه‌های انتخابیه استان گلستان، فارس، یزد و خراسان جنوبی در جلسه عصر روز یکشنبه کمیسیون شوراها خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در مورد استان‌های گلستان، یزد و خراسان جنوبی به لایحه پیشنهادی دولت رای دادند.



نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبرافزایش یک نماینده به استان گلستان، گفت: با افزایش یک نماینده به حوزه مینودشت، کلاله، مراوه تپه  و گالیکش این حوزه به دو حوزه مستقل تقسیم شد.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد استان فارس نیز گفت: با اصلاح حوزه انتخابیه فیروزآباد شامل شهر فیروز آباد بخش مرکزی و حوزه انتخابیه قیر، کارزین و فراشبند، یک نماینده نیز به این حوزه اضافه شد.



وی با اعلام اینکه در استان یزد هم لایحه دولت رای آورد، تصریح کرد: یک نماینده نیز به استان یزد اضافه شد.



پاپری درمورد خراسان جنوبی همچنین اضافه کرد: نمایندگان با اضافه شدن یک نماینده به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه موافقت کردند.

  • کد خبر : 59292
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم