خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/17 - 20:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده مردم کبودرآهنگ تاکید کرد:

اشتغال‌زایی کلید پیشرفت شهر همدان

**نماینده مردم همدان با بیان اینکه معضلات بیکاری باعث می‌شود ما نتوانیم به رشد توسعه و شکوفایی در عرصه‌های مختلف علمی و اقتصادی برسیم، گفت: امیدواریم با رفع این مشکلات در زمینه‌های مختلف علمی واقتصادی بیشتر از گذشته پیشرفت کنیم.

"عیسی جعفری" نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، گفت: در پی سفر سوم هیات دولت به شهر همدان در بحث اشتغال‌زایی و توسعه فرهنگی اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده است که ما امیدواریم بتوانیم با این اعتبارات مشکل بیکاری را حل کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی در زمینه اشتغال‌زایی برای جوانان گفت: در سفر سوم هیات دولت به همدان توجه به اشتغال و تمرکز روی ارتقای وضعیت اشتغال‌زایی در اولویت قرار داشت.
عیسی جعفری ادامه داد: از آنجا که بسیاری از آسیب‌های موجود در جامعه به دلیل بیکاری و نبود شغل برای افراد ایجاد می‌شود، باید در راستای توجه به این امر برنامه‌ریزی مطلوبی صورت گرفته شود.
وی در درباره وضعیت جاده‌ها و ترمیم زیر ساخت‌های جاده‌ها و توسعه راه‌آهن همدان گفت: اعتبارت خوبی در زمینه‌های طرح‌های عمرانی به شهر همدان اختصاص داده شده که اگر این اعتبارات در زمان مقرر جذب  شود ما توانیم مشکلات‌مان را حل کنیم.
عضو کمسیون کشاورزی و آب و منابع طبیعی ادامه داد: در حالی که اکثر مصوبه‌های سفر اول رئیس جمهوری انجام شده یا در حال انجام است، ولی بعضی از پروژه‌ها مثل سد آلان هنوز شروع نشده و همچنین پروژه تبدیل وضعیت نیروگاه تر به خشک که باعث می‌شود در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شود بعد از گذشت مدت ها، امسال این پروژه شروع شد.
عیسی جعفری نماینده مردم کبودرآهنگ درباره اتمام احداث ورزشگاه همدان گفت: در دوره اول سفر هیات دولت قول ساخت این ورزشگاه به مردم همدان داده شده بود که خوشبختانه 70 درصد ساخت این ورزشگاه به اتمام رسیده، این در حالی است که در سفر سوم ریاست جمهوی اعتبار لازم برای 30 درصد باقی مانده در نظر گرفته شده است.
وی ادامه: ما در زمینه ورزشی در نظر داریم برای جوانان مان50 زمین ورزشی احداث کنیم، امیدواریم با احداث این مجموعه ها سطح ورزش شهرمان را بالاتر ببریم و بتوانیم محیط سالمی را برای جوانان فراهم کنیم.

  • کد خبر : 24378
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار