خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/11 - 06:37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مجمع نمایندگان همدان بررسی کرد

اشتغال، رفع مشکل کم آبی و حل مسکن مهر

**نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات کم آبی کشاورزی، رفع موانع مربوط به اشتغال و حل مسایل مرتبط با مسکن مهر را از جمله مهمترین مسایل مورد بحث در جلسه مجمع نمایندگان استان همدان ذکر کرد.

"اکبر رنجبرزاده" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهار داشت: حل مساله کم آبی کشاورزی در بسیاری از دشت ها و مناطق استان همدان مشکلات جدی را برای کشاورزاناین بخش به وجود آورده لذا ضرورت دارد برای خروج از این مباحث راهکاری در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مسایل و مشکلات استان همدان می توان به وضعیت بیکای اشاره کرد، متاسفانه وضعیت بیکاری برای جوانان در  همدان تبدیل به معضلی شده است که باید هر چه سریعتر از حالت بحرانی خارج شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع نمایندگان استان در راستای  سامان دهی در حوزه خبر مقرر کرد انعکاس خبرهای استان همدان در هفته نامه ها در هر ماه توسط یکی از نمایندگان به صورت کامل ارائه شود.

وی یادآور شد: نمایندگان استان همچنین درخصوص سفر استانی رئیس جمهور به همدان که قرار بود ماه گذشته انجام شود اما به دلیل گرمای شدید هوا لغو شد نیز به بحث و بررسی پرداختند.

  • کد خبر : 23755
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار