خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/28 - 18:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد؛

ارسال نامه به هیات رییسه درمورد قطع رابطه با انگلیس

**عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از ارسال نامه‌ای به هیات رییسه مجلس در خصوص قطع رابطه با انگلیس خبر داد.

"عبدالمحمد بابااحمدی‌میلانی" در گفت‌وگو با خبرنگار ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: درمورد قطع رابطه با انگلیس قبلا تصمیم گرفته شده بود؛ اما امروز دوباره و به منظور پیگیری‌های بیشتر مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم لردگان در مجلس، افزود: اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که پیرو پیگیری‌هایی که در گذشته صورت گرفته بود، نامه دیگری پیرو نامه قبلی به هیات رییسه ارسال شود که هرچه زودتر موضوع قطع رابطه با انگلیس در صحن مجلس مطرح شود.

وی به سفر رییس قوه مقننه به امارات اشاره کرد و گفت: پیش از سفر آقای لاریجانی به امارات، نظر نمایندگان بر این بود که به دلیل مباحث تنب کوچک و بزرگ و مسائل حاشیه‌ای بهتر است این مباحث در این اجلاس مطرح نشود.

بابااحمدی ادامه داد: نظر کمیسیون این بود که اماراتی‌ها هر زمان که مسئله‌ای را به مزاجشان و تفکراتشان سازگار می‌بینند، به شگردهای مختلف آن را بیان می‌کنند و اینکه اظهار می‌کنند در این اجلاس مباحث حاشیه‌ای مطرح نمی‌شود، ظاهری است.

وی با تاکید بر اینکه نحوه دیپلماسی ما با امارات باید جدیت بیشتری داشته باشد، گفت: نمایندگان نیز معتقد بودند که دیپلماسی ما با آنها باید با دقت و جدیت بیشتری صورت بگیرد که آنها نتوانند سوء استفاده‌ای بکنند.

  • کد خبر : 36027
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار