خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/04/05 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
اعضای انجمن جراحان قلب در جلسه امروز کمیسیون بهداشت مطرح کردند:

ارتقای خدمات بهداشتی اولیه برای جلوگیری از هزینه‌هایناشی از درمان بیماری‌ها

در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اعضای انجمن جراحان قلب ایران مسائل و مشکلات خود را با اعضای این کمیسیون مطرح کردند.


"بشیر خالقی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با اشار به جلسه امروز عصر کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: برخی از اعضای انجمن جراحان قلب و عروق که در این جلسه حضور داشتند گزارشی در خصوص درخصوص مشکلات درمان‌های جدید بیماری‌های قلب و عروق به کمیسیون ارائه کردند.



نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، افزود: آنها تاکید داشتند که به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در تشخیص بیماری‌ها هزینه‌های زیادی نیز صرف می‌شود، در حالی که باید در خدمات اولیه بهداشت و درمان هزینه کرد.



این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه در حال حاضر افراد بالای 45 سال دچار بیماری‌های قلبی می‌شوند، تصریح کرد: به جای سود دهی به شرکت‌های بزرگ خارجی برای خرید تجهیزات درمانی؛ اگر ما بتوانیم سن بیماری‌های قلبی را که افراد به آن مبتلا می‌شوند را کاهش دهیم، بهتر است.



وی همچنین در رابطه با سئوال "عزت‌الله اکبری" نماینده مردم قائم‌شهر وسوادکود، گفت: سئوال ایشان درباره مسائل و مشکلات بهداشتی درمانی حوزه انتخابیه‌اش بود که مقرر شد یکی از اعضای کمیسیون بهداشت از نزدیک از حوزه انتخابیه این نماینده دیدار کند و مشکلات به وجود آمده را به وزارت بهداشت گزارش دهد.

  • کد خبر : 52369
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار