خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/10 - 18:10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

ارائه گزارش معاونان وزارت بهداشت و رفاه درباره پزشک خانواده

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ در تشریح دستور کار نشست امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: معاونان وزارتخانه‌های بهداشت و رفاه در نشست امروز کمیسیون حاضر و گزارشی را درباره نحوه اجرای پزشک خانواده ارائه کردند.


احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار نشست امروز ( سه‌شنبه 10 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: در این نشست مسئولان وزارتخانه‌های بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی و تعاون٬ کار و رفاه‌اجتماعی گزارشی را درباره چگونگی اجرای طرح پزشک خانواده ارائه کردند.



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه مسئولان باید تمام جوانب و نواقص طرح پزشک خانواده را شناسایی و حل کنند٬ یاد‌آور شد: اجرای این طرح، عدالت را در بخش سلامت محقق می‌کند.



دبیر دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ بر لزوم اجرای هر چه سریع‌تر طرح پزشک خانواده تأکید کرد و افزود: با اجرای این طرح٬ خدمات درمانی کشور مدیریت می‌شود و مراجعات مستقیم مردم به پزشکان متخصص و فوق تخصص تنها با ارجاع به پزشک خانواده میسراست. به همین علت با محدود شدن مراجعات مردم به متخصصان، جلوی هزینه‌های بی‌مورد گرفته می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 80008
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار