خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/21 - 10:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست این هفته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام می‌شود:

ارائه گزارش رئیس سازمان محیط‌زیست درباره چالش‌های زیست‌محیطی کشور

در نشست این هفته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان محیط زیست کشور گزارشی را درباره برنامه‌ها و سیاست‌های جاری و آتی آن سازمان در مواجهه با چالش‌های زیست‌محیطی و اقدامات صورت گرفته به نمایندگان ارائه می‌دهد.


به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ نماینده جامعه پزشکی برای ارائه نظرات خود درباره طرح پزشک خانواده و سیستم ارجاع در نشست روز ( دوشنبه 23 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.



در نشست روز دوشنبه همچنین طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران و لایحه ناظر بر اجرای معاهده منع گسترش، تولید، انباشت و به‌کارگیری سلاح‌های شیمیایی و انهدام آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.



بنابراین گزارش٬ در نشست روز ( سه‌شنبه 24 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان٬ کارگروه‌های تخصصی درباره نقشه راه کمیسیون گزارش‌هایی را ارائه می‌کنند.



در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون٬ اصلاح قانون نظام صنفی کشور و طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.



همچنین در ادامه٬ محمدجواد محمدی‌زاده رئیس سازمان محیط زیست کشور در نشست روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر و گزارشی را درباره برنامه‌ها و سیاست‌های جاری و آتی آن سازمان در مواجهه با چالش‌های زیست‌محیطی و اقدامات صورت گرفته درمورد مواد برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80737
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار