خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/10 - 13:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

ارائه گزارش رئیس سازمان غذا و دارو درباره کنترل واردات و تولید محصولات خوراکی

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: در این نشست سیداحمد شیبانی رئیس سازمان غذا و دارو درباره تبلیغات ماهواره‌ای، کنترل ورود و تولید محصولات خوراکی گزارشی را ارائه کرد.


حسن تأمینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار نشست امروز ( سه شنبه 10 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: دستور کار امروز کمیسیون تنها معطوف به گزارش سیداحمد شیبانی رئیس سازمان غذا و دارو درباره تبلیغات ماهواره‌ای، دارویی، غذایی، آرایشی ، لوازم آرایشی و همچنین جلوگیری از تبلیغات غیرمجاز ماهواره‌ای بود.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه در نشست امروز مشکلات بیماران صعب‌العلاج و تأمین داروهای خاص هم مورد بررسی قرار گرفت٬ افزود: خوشبختانه در نشست امروز کمیسیون٬ برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی اعضای کمیسیون و مسئولان وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش‌پزشکی برای حل مشکلات این گروه انجام شد.



وی با اشاره به موضوعات دیگر مطرح شده در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ یاد‌آور شد: در این نشست موضوع تولید و واردات محصولات سالم و بدون سم و همچنین نحوه نظارت وزارت بهداشت و درمان بر این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.



نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ ادامه داد: هم‌اکنون انجام آزمایش تعیین سموم برای محصولات کشاورزی از سوی سازمان غذا و دارو هزینه دارد؛ از این‌رو باید برای کاهش مشکلات اعتباری این سازمان برنامه‌ریزی شود.



لازم به ذکر است که بخش دوم نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ظهر امروز ساعت 2 برگزار می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 79959
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار