خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/08 - 17:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انجام شد:

ارائه گزارش دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نحوه تعدیل جمعیت کشور

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ با اشاره به حضور محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از نمایندگان مجلس در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان٬ گفت: امروز مخبر دزفولی گزارشی را درباره اقدامات و برنامه‌های این شورا برای کنترل و تنظیم جمعیت کشور به نمایندگان و اعضای کمیسیون ارائه کرد.


سلیمان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار نشست امروز( یکشنبه 8 مرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ تصریح کرد: در نشست امروز تنها لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی٬ با اشاره به حضور علیرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از نمایندگان مجلس در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان٬ اعلام کرد: در این نشست مخبر دزفولی گزارشی را درباره اقدامات و برنامه‌های این شورا برای کنترل و تعدیل جمعیت کشور به نمایندگان و اعضای کمیسیون ارائه کرد.



وی با بیان اینکه بی‌توجهی به نیروی انسانی موجب ایستایی جامعه می‌شود٬ یاد‌آور شد: جامعه برای پویایی و شکوفایی نیازمند نیروی جوان٬ خلاق و هوشمند است.



سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ بر لزوم استفاده از تمام عوامل و اقدامات برای افزایش جمعیت جوان کشور تأکید کرد و افزود: به‌طور حتم این کمیسیون در جلسه‌های آتی خود موضوع کنترل جمعیت را بیش از پیش بررسی می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 79795
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار