خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/11/01 - 17:04
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون کشاورزی مجلس مقرر شد:

ارائه گزارش تدوین سند توسعه کشاورزی تا سه هفته آینده

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه موضوع غفلت وزارت جهاد کشاورزی از تدوین سند توسعه بخش کشاورزی بررسی و مقرر شد ظرف سه هفته آینده مسئولان وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از تدوین و تهیه سند توسعه کشاورزی ارائه دهند.


عباس پاپی زاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست عصر امروز (یکشنبه اول بهمن) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلسمعاون تحقیقات وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان موسسه پژوهش های وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.



نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: طبق ماده 34 قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی مصوب سال 89 قرار بود که ظرف شش ماه پس از تصویب این قانون سند توسعه کشاورزی تدوین و به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  ارائه شود که متاسفانه تاکنون اقدام جدی از سوی وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه انجام نشده است.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در بخش کشاورزی نه تنها سند چشم انداز وجود ندارد بلکه نوعی سردرگمی به چشم می خورد، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد ظرف سه هفته آینده مسئولان وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از تدوین و تهیه سند توسعه کشاورزی ارائه دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 93596
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار