خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/02 - 18:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس صورت گرفت:

ارائه 2 گزارش از سوی ضرغامی و هدایت‌خواه

**در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان صدا و سیما گزارشی از عملکرد این سازمان و هدایت‌خواه نیز گزارشی در رابطه با سفر خود و رییس جمهوری به لبنان ارائه کردند.

"ستار هدایت‌خواه" سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار کرد: در ابتدای جلسه سفر هیات پارلمانی آلمان به ایران و دیدار برخی از اعضای کمیسیون و هیات رییسه و بازتاب این سفر که مورد خشم و عکس‌العمل رژیم صهیونیست‌ها شد، مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس، با بیان اینکه خود او نیز به عنوان یکی از همراهان رییس جمهوری در سفر به لبنان گزارشی از این سفر به کمیسیون ارائه کرد، افزود: در این گزارش به پیامدهای این سفر و عشق مردم لبنان به امام (ره)، رهبر انقلاب و رییس جمهوری و تمام ملت ایران و تمام مسائلی که از نزدیک آنها را مشاهده کردم، اشاره شده بود.

هدایت‌خواه با اشاره به گزارش رییس سازمان صدا و سیما در رابطه با عملکرد و چشم‌انداز این سازمان گفت: ایشان درباره پیشرفت‌های رسانه ملی در عرصه‌های فنی، سیاسی و فرهنگی و همچنین تولیدهای جدید این رسانه صحبت کردند و قرار شد آقای عسگری معاون فناوری و توسعه سازمان صدا و سیما و دیگر مسئولان این سازمان گزارش‌های کاملی را در این زمینه و در جلسات آینده ارائه کنند.

وی در ادامه گفت: اعضای کمیسیون همچنین نظرات و پیشنهادهای خود را درباره عملکرد صدا و سیما مطرح کردند و آقای ضرغامی نیز به آنها پاسخ داد.

  • کد خبر : 29991
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار