خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/31 - 14:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نریمان با انتقاد از عملکرد دولت در معرفی سرپرست جدید وزارت راه و ترابری؛

ادغام وزارتخانه‌های راه و مسکن را کمیسیون عمران بررسی می‌کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست فردا، ادغام وزارت راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی را بررسی می‌کنند، گفت: مشکل اصلی اعضای این کمیسیون تأخیر دولت در معرفی سرپرست جدید وزارتخانه راه و ترابری و همچنین ارائه شرح وظایف وزارتخانه جدید است.


"محسن نریمان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که در نشست فردا (یکشنبه اول خرداد) کمیسیون عمران، اعضا این کمیسیون، ادغام وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری را بررسی می‌کنند، تصریح کرد: در این نشست نمایندگانی از وزارتخانه‌های مربوط و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور خواهند داشت.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون عمران مجلس با اصل ادغام مشکلی ندارند، افزود: مشکل اصلی اعضای این کمیسیون تأخیر دولت در معرفی سرپرست جدید وزارتخانه راه و ترابری و همچنین ارائه شرح وظایف وزارتخانه جدید است.



 



دولت مجلس را به حاشیه نبرد



وی ادامه داد: دولت نباید با مقاومت بی‌دلیل خود برای عدم معرفی وزیر راه و ترابری، نمایندگان مردم در مجلس را از اهداف اصلی اقتصاد کشور در سال جهاد اقتصادی مانند بررسی نرخ رشد اقتصادی کشور دور کند.



نریمان اظهار کرد: اگر دولت به نیکزاد برای مدیریت در وزارت راه و ترابری اعتماد دارد، باید هر چه سریع‌تر وی را برای مدیریت در وزارتخانه جدید به مجلس معرفی کند.



وی با بیان این که ادغام وزارتخانه‌ها از اختیارهای دولت است، تصریح کرد: با توجه به تصویب شورای نگهبان وزیر وزارتخانه جدید باید از نمایندگان مردم در مجلس رأی اعتماد بگیرد.



نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر می‌خواهیم به اهداف کشور در سال جهاد اقتصادی دست پیدا کنیم باید کمتر به حاشیه توجه کنیم و با پیدا کردن مشکل‌های اساسی کشور، راهکار مناسب را برای برطرف کردن آن پیدا کنیم.

  • کد خبر : 48044
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار