خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/03 - 19:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
آلیا از جلسه مجمع نمایندگان تهران به خانه ملت خبر داد:

ادامه پیگیری دفع زباله کهریزک در شهرری

**نماینده تهران در مجلس با اشاره به پیگیری موضوع دفن زباله کهریزک در جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان تهران گفت: ادامه پیگیری در شهرستان ری و در محل فرمانداری این شهر ری انجام خواهد شد.

"فاطمه آلیا" نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران صبح امروز جلسه داشت، گفت: در این جلسه فرماندار و برخی از مسئولان شهرداری شهر ری حضور داشتند که درخصوص زباله های شهر ری و دفن زباله در کهریزک بحث و بررسی شد. که هم مسئولان شهرداری و هم فرماندار ری و همچنین نمایندگان تهران نظرات خود را بیان کردند.

وی با بیان اینکه براساس تقسیم کار صورت گرفته در مجمع نمایندگان تهران رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، اسلام شهر و شهر ری  توسط نمایندگان به صورت انفرادی انجام می شود، گفت: از آنجا که در آستانه سفر رئیس جمهور به استان تهران قرار داریم قرار شد تا مجمع نمایندگان از نزدیک مشکلات را بررسی و راهکارهای رفع این مشکلات را مشخص کنند.

 نماینده تهران در مجلس گفت: سفر استانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور به استان تهران در ماه مبارک رمضان انجام می شود و از آنجا که این سفر در 2 هفته آینده انجام خواهد شد نمایندگان تهران تصمیم دارند تا با بررسی مشکلات اولویت ها جهت رفع این مشکلات را مشخص کنند.

آلیا تاکید کرد: قرار شد تا ادامه مباحث جلسه امروز در جلسه روز چهارشنبه مجمع نمایندگان تهران که در محل فرمانداری ری برگزار خواهد شد،پیگیری شود.

وی گفت: در جلسه امروز این موضوع مطرح شد که در حال حاضر مهمترین مشکل شهر ری آلودگی هوا ناشی از گاز متان که بر اثر تجمع شیرابه های زباله بوجود می آید، است.

این نماینده تهران با انتقاد از غیبت 18 نماینده در جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران گفت: این مجمع 30 نماینده دارد اما متاسفانه تنها 12 نماینده در جلسه صبح امروز حضور یافتند.

  • کد خبر : 23185
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار