خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/01 - 17:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
وزیر علوم برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر نشد

ادامه رسیدگی به نامه 50 نماینده در اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از حضور نیافتن وزیر علوم در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پاسخگویی به سوال‌های 2 نفر از نمایندگان خبر داد و افزود: ادامه پیگیری بحث نامه 50 نفر از نمایندگان درمورد نحوه اجرای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به جلسه هفته آینده موکول شد.


"سعدالله نصیری‌قیداری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir(، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: در ابتدای جلسه ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون آموزشی وی بررسی شد.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از روند پذیرش دانشجو در این دانشگاه ارائه شد، گفت: بر اساس این گزارش پذیرش دانشجو از سال 79 تا 89 رشد صعودی داشته است، البته اعضای کمیسیون نیز انتقادهای خود را در این رابطه مطرح کردند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اعتقاد داشتند که با وجود همه تلاش‌هایی که صورت گرفته اما ما هنوز در بخش پزشک عمومی و به خصوص در مناطق محروم مشکلات زیادی داریم، البته وزیر بهداشت قول پیگیری این موضوع را به اعضا داد که تا 2سال دیگر همه این مشکلات برطرف خواهد شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، به دومین دستور این کمیسیون اشاره کرد و گفت: آقای کیارشی معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش و همچنین آقای حیدری معاون پارلمانی این وزارتخانه در این نشست گزارشی از استخدام‌های اخیر آموزش و پرورش ارائه کردند.



نصیری‌قیداری با بیان اینکه مباحث جنجالی در این باره مطرح شد، اظهار کرد: اعضای این وزارتخانه از تصمیم‌های خود دفاع و اعضای کمیسیون نیز انتقادها و نظرهای خود را بیان کردند؛ اما به دلیل آنکه به نتیجه خاصی نرسیدیم مقرر شد ادامه این جلسه  یکشنبه هفته آینده برگزار شود.



50 نماینده مجلس، در نامه‌ای به "علی لاریجانی" نسبت به نتایج آزمون استخدامی معلمان حق‌التدریس و شرکتی آموزش و پرورش اعتراض کردند، رییس قوه مقننه نیز کمیسیون آموزش را مامور رسیدگی به این نامه کرد.

  • کد خبر : 57204
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم