خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/10 - 17:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز عصر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس انجام شد:

ادامه بررسی لایحه انتقال موردی محکومان به حبس

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ در تشریح دستور کار نشست امروز عصر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: در این نشست تعدادی از مواد لایحه انتقال موردی محکومان به حبس مورد بررسی قرار گرفت.


ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ در تشریح دستور کار نشست امروز عصر( سه شنبه 10 مرداد) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ گفت: در این نشست بخشی دیگر از مواد لایحه انتقال موردی محکومان به حبس از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم نجف‌آباد٬ تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی٬ با اعلام اینکه تاکنون تنها 10 ماده از لایحه انتقال موردی محکومان به حبس بررسی شده است٬ افزود: این لایحه از 92 ماده تشکیل شده که به تدریج این ماده در نشست‌های متعدد این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.



وی ادامه داد: متأسفانه در کشور ما٬ قانون استرداد مجرمان به صورت موردی تهیه شده که کافی نیست. از این‌رو تصویب این لایحه٬ مجموعه کاملی را در بحث استرداد مجرمان و انتقال موردی محکومان به حبس، به وجود خواهد آورد.



دبیر دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ تأکید کرد: با تصویب و اجرای لایحه انتقال موردی محکومان به حبس، قوانین موازی و موردی متوقف و قانونی جامع و کامل به کشور ارائه خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 80003
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار