خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/04 - 17:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

ادامه بررسی طرح کاداستر به بعد از تصویب برنامه پنجم موکول شد

**سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خبر داد: طرح الحاق یک بند به قانون بودجه سال 1389 کل کشور با اقبال اعضای کمیسیون روبه رو نشد و رای منفی گرفت.

"عیسی جعفری" در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی با دو دستورکار امروز تشکیل جلسه داد، گفت: کمیسیون کشاورزی به عنوان کمیسیون فرعی طرح الحاق یک بند به قانون بودجه سال 89 را بررسی کرد که اعضای کمیسیون به آن رای ندادند.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح قرار بود، ردیف بودجه حوادث غیر مترقبه برای ساخت سد بر روی آب‌های مرزی مدنظر گرفته شود و این پروژه ها با تخصیص 100 درصدی دنبال شود، که اعضای کمیسیون با توجه به احتمال رخ دادن حوادت غیر مترقبه به این طرح رای ندادند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی به دستور بعدی جلسه امروز اشاره کرد و گفت: طرح جامع کاداستر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایت اعضا درخواست توقف رسیدگی به این طرح را تا تعین تکلیف برنامه پنجم توسعه را داشتند.

نماینده مردم کبوردآهنگ و بهار تصریح کرد: طرح جامع کاداستر تکلیفی برای وزارتخانه ها جهت جمع آوری اطلاعات تمامی اراضی و املاک از هر نوعی از جمله کشاورزی، تجاری مسکونی تعیین کرده است که با توجه به اینکه برنامه پنجم توسعه تعیین نشده است بررسی و تصویب این طرح درست نبود و ادامه کار به بعد موکول شد.

  • کد خبر : 30138
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار