خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/26 - 10:49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی لارگانی:

اختلاس 3000 میلیارد تومانی دوشنبه در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون صبح دوشنبه موضوع اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات را با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی بررسی می‌کنند، گفت: بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از جمله دستورکارهای نشست‌های تخصصی هفته جاری این کمیسیون است.


سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خانه ملت www.icana.ir، با بیان این که نشست‌های تخصصی کمیسیون اقتصادی مجلس از فردا (یکشنبه 27 شهریور) برگزار می‌شود، تصریح کرد: بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از جمله دستورکارهای نشست‌های تخصصی هفته جاری کمیسیون اقتصادی مجلس است.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 74 ماده دارد که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست‌های تخصصی خود تا کنون 15 ماده از این لایحه را بررسی کرده‌اند.



وی ادامه داد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست صبح دوشنبه -28 شهریور- خود موضوع اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانک صادرات را با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی بررسی می‌کنند.



این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم یادآور شد: حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست‌های کمیسیون اقتصادی برای پاسخگویی به سئوال تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس از جمله دستورکارهای نشست‌های تخصصی این هفته این کمیسیون است.

  • کد خبر : 58820
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم