خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/08 - 17:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
همراه با مجلس تا تصویب بودجه/ 51

اختصاص بودجه خاص در لایحه بودجه 91 به نیروی انتظامی استان خراسان رضوی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از اعلام آمادگی نمایندگان عضو این کمیسیون برای کمک به اختصاص بودجه خاص در لایحه بودجه 91 به نیروی انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد.


ایوب پاپری­مقدم در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزئیات جلسه امروز( سه شنبه 8 آذر ماه )کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و دیگر مسئولان نهادهای مربوطه برگزار شد گزارش کاملی پیرامون مسائل امنیتی و انتظامی استان خراسان رضوی ارائه شد.



نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در جلسه امروز توضیحاتی هم درباره ترافیک شهر مشهد و شهر های اطراف از سوی میهمانان ارائه شد ادامه داد: ارائه گزارشی درباره فعالیت پلیس آگاهی، کشفیات و میزان جرائم و سرقت ها نیز از دیگر موضوعاتی است که در جلسه امروز مطرح شد.



وی بیان کرد: در ادامه جلسه فرمانده نیروی انتظامی با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس انتظامی و امنیتی استان خراسان رضوی با توجه به گستردگی اقدامات پلیس و این که شهر مشهد سالانه پذیرای 25 میلیون زائر است، درخواست اختصاص ردیف بودجه مستقل برای نیروی انتظامی خراسان رضوی را مطرح کرد.



پاپری اختصاص بودجه خاص برای زیرساخت ها، احداث پادگان، تامین کادر و نیرو، تجهیزات و امکانات را از دیگر خواسته های مسئولان انتظامی خراسان رضوی اعلام کرد.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، در پایان با بیان این که پیشنهادهای مطرح شده مورد استقبال نمایندگان عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی قرار گرفت، گفت: بر اساس تصمیم نمایندگان عضو کمیسیون تصمیم بر این شد تا در بودجه سال 91 کمک به نیروی انتظامی استان خراسان رضوی برای انجام وظایف محوله در دستور کار قرار گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 63948
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم