خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/29 - 20:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رضایی خبر داد:

اختصاص 2 هزار میلیارد تومان از محل درآمد نفت به بخش سلامت

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در راستای اجرای قانون برنامه پنجم توسعه، کمیسیون تلفیق با اختصاص 2 هزار میلیارد تومان از محل مازاد درآمد فروش نفت به بخش سلامت موافقت کرد.


"امیدوار رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت (www.icana.ir) با اشاره به برگزاری جلسه امروز کمیسیون تلفیق اظهار داشت: به منظور کاهش هزینه‌های درمانی، درمان بیماران خاص، توزیع عادلانه تجهیزات پزشکی و اعزام پزشک به مناطق محروم، پس از چندین روز بحث و بررسی نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز با اختصاص 2 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت موافقت کردند.



وی با بیان اینکه این بند در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام به تصویب رسید، تصریح کرد: بنا به نظر مقام معظم رهبری و براساس مصوبه مجلس تا پایان برنامه پنجم توسعه باید بیمار تنها 30 درصد هزینه‌های درمانی خود را پرداخت کند که اکنون این سهم حدود 60 درصد است و باید تا پایان برنامه 30 درصد دیگر کاهش یابد.



نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا با تاکید بر اینکه این مصوبه کمیسیون تلفیق گام بسیار موثری در جهت نیل به اهداف تعریف شده در حوزه سلامت است، افزود: این بودجه علاوه بر اعتباراتی است که برای وزارت بهداشت است که لایحه سال 90 منظور شده است.

  • کد خبر : 43950
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار