خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/29 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
رئیس گروه تحقیق و تفحص از شستا خبر داد

احتمال تمدید مهلت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی

**رئیس گروه تحقیق و تفحص از شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) گفت: احتمالا در مهلت مقرر گزارش کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی آماده نخواهد شد و نیاز به تمدید مهلت داریم.

"علی زنجانی حسنلویی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت گفت: با توجه به تراکم کاری که درباره شستا وجود دارد و گستردگی شرکت هایی که در تمام استان ها دارد نیاز به فرصت بیشتری برای جمع آوری اطلاعات داریم.

نماینده مردم نقده و اشنویه با یادآوری اینکه روز گذشته خلاصه ای از کارهایی را که هیات تحقیق و تفحص انجام داده،  به کمیسیون ارائه شده است گفت: بعضا کارشکنی هایی از سوی برخی مسئولان در روند کار شاهد بودیم و مدیر عامل برخی شرکت ها همکاری لازم را انجام نداده اند که این کارشکنی ها را هم به مسئولان شستا و هم به هیات رئیسه مجلس اعلام کرده ایم.

این عضو کمیسیون اجتماعی درباره زمان قرائت گزارش در صحن علنی گفت: سعی مان بر این است که در مهلت باقی مانده گزارش را آماده کنیم، اما ظاهرا با این روندی که پیش می رود امکان اینکه در مهلت قانونی گزارش آماده نشود وجود دارد.

طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در جلسه 29 اردیبهشت 1389 با 177 رأی موافق و 2 رأی مخالف تصویب شد. براساس ماده 199 آیین نامه داخلی مجلس مهلت تحقیق و تفحص 6 ماه پس از صدور ابلاغ اعضای هیات، توسط هیات رئیسه مجلس است.

  • کد خبر : 33930
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار