خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/08 - 16:03
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محمدعلی رضایی خبر داد:

احتمال برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اصل 44 در هفته جاری

عضو کمیسیون اصل 44 مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست فردای خود طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار را بررسی می‌کنند، گفت: احتمالا مراسم انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون در سال پایانی مجلس هشتم، این هفته برگزار می‌شود.


"محمدعلی رضایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که نشست کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی فردا (دوشنبه نهم خرداد) برگزار می‌شود، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در نشست خود طرح یک فوریتی ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و برطرف کردن موانع کسب و کار را بررسی می‌کنند.



نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای دیگر نشست فردای کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری بر اجرای اصل 44 قانون اساسی افزود: اعضا این کمیسیون در نشست فردای خود  نقش سهام عدالت در اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) را بررسی می‌کنند.



عضو کمیسیون اصل 44 مجلس با بیان این که برگزاری مراسم انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون در دستور کار نشست این هفته این کمیسیون نیست، گفت: احتمالا مراسم انتخابات هیئت رئیسه این کمیسیون برای سال پایانی مجلس هشتم، هفته جاری برگزار می‌شود.

  • کد خبر : 49208
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار