خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/02 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
قربانی در گفتگو با خانه ملت خبر داد:

احتمال اضافه شدن دو ماده الحاقی به لایحه حمایت از خانواده

**عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از احتمال اضافه شدن دو ماده الحاقی به لایحه حمایت از خانواده پیرامون حقوق کودکان و زنان خبر داد.

"موسی قربانی" نماینده قائنات در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به جلسات هفتگی کمیسیون قضائی در روزهای یکشنبه و دوشنبه، اظهار داشت: در جلسه روز یکشنبه مباحث باقیمانده پیرامون لایحه حمایت از خانواده مطرح خواهد شد و قرار است در این جلسه در مورد اضافه شدن دو ماده الحاقی به این لایحه در خصوص حقوق کودکان و زنان بحث و تصمیم گیری شود.

وی همچنین گفت: بررسی ماده 22 و 23 این لایحه در کمیسیون به پایان رسیده و براساس تصمیمات گرفته شده ماده 22 اصلاح عبارتی و یک بند به آن اضافه شد، ماده 23 نیز به همان شکل قبلی تصویب شد که احتمالا تصویب این ماده به این شکل مورد ایراد شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی در ادامه به جلسه روز دوشنبه کمیسیون متبوعش اشاره کرد  و افزود: چنانچه نتیجه بررسی مبحث ورشکستگی در کارگروه تخصصی که به این منظور تشکیل شده است به اتمام برسد کمیسیون سریعا این لایحه را جمع بندی کرده و  بر طبق اصل 85 به شورای نگهبان ارسال خواهد کرد تا سریعا به مرحله اجرا درآید.

  • کد خبر : 36168
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار