خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/04 - 17:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون بهداشت:

اجرای طرح پزشک خانواده خلاءهای سلامت را رفع می‌کند

**عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سیستم ارجاع پزشک خانواده موجب می‌شود تا بسیاری از مشکلات سلامت رفع شود.

"سیامک مره‌صدق" در گفت‌و‌گو با خبرنگاری خانه ملت در خصوص مصوبات کمیسیون بهداشت و درمان در برنامه پنجم توسعه گفت: از آنجا که در بسیاری از نقاط کشور به دلیل در دسترس نبودن پزشک وجود دارد اجرای طرح پزشک خانواده می‌تواند گام موثری در کاهش مشکلات مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پزشک خانواده به صورت پایلوت در 3 استان کشور در حال اجرا است.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزارت رفاه و تامین اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری و مشارکت یکدیگر در حال اجری پزشک خانواده‌اند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که مطالعه پایلوت که در استان‌های دیگر در جریان است ثمربخش باشد، این موضوع قابلیت اجرا در دیگر نقاط کشور را خواهد داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای طرح پزشک خانواده، پزشک در محل معاینه حاضر شده و پروسه و درمان درخصوص آن انجام می‌شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد طرح پزشک خانواده با نتیجه مثبت همراه باشد تا بتواند خلاءهای موجود در بخش سلامت و درمان در کشور را رفع کند.

  • کد خبر : 23268
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار