خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/01 - 15:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سیدناصر موسوی‌لارگانی:

ابهام‌های ماده 30 لایحه گمرک در کمیسیون اقتصادی برطرف شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود ابهام‌های ماده 30 لایحه امور گمرکی را برطرف کردند، گفت: در این نشست لایحه موافقت‌نامه تجارت آزاد میان ایران و سوریه تصویب شد.


"سیدناصر موسوی‌لارگانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با بیان این که ماده 30 لایحه امور گمرکی برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شده بود، تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در نشست تخصصی عصر امروز (سه‌شنبه اول شهریور) خود این ماده را بررسی و تصویب کردند.



نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست عصر امروز خود لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری میان دولت ایران و دولت غنا را تصویب کردند، افزود: بررسی و تصویب لایحه موافقت‌نامه کمک و همکاری متقابل درمورد موضوع‌های گمرکی میان دولت ایران و دولت چین دستور کار دیگر این نشست بود.



وی درباره دستورکار دیگر نشست عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون در این نشست لایحه موافقت‌نامه بازرگانی میان دولت ایران و دولت اکوادور و همچنین لایحه موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری میان دولت ایران و دولت گینه بیسائو را تصویب کردند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز خود  لایحه موافقت‌نامه تجارت آزاد میان ایران و سوریه را تصویب کردند، تصریح کرد: زمان بررسی لایحه‌های موافقت‌نامه‌ای تصویب شده در نشست عصر امروز این کمیسیون در صحن علنی مجلس مشخص نیست.

  • کد خبر : 57185
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم