خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/11 - 20:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

ابراز رضایت نماینده ساری از طرح سالم سازی خزر

**نماینده ساری از طرح سالم سازی دریاچه خزر ابراز رضایت کرد و گفت: امسال با توجه به گرمای هوا از دریاچه خزر استقبال خوبی شده است و آمارها از رضایت بیشتر گردشگران خبر می‌دهد.

با این همه، هر سال این دریاچه زندگی عده ای از گردشگران استان های ساحلی شمال ایران را می بلعد. آمار و اطلاعات منتشر شده از پزشکی قانونی استان مازندران نیز نشان می ‌دهد بیش از 70 درصد از غرق شدگان در سواحل خزر غیربومی اند.

در این باره، «سید رمضان شجاعی کیاسری» در گفت و گو با خانه ملت هم بر این نکته تاکید می کند و ادامه می دهد: آمارهایی که من دارم نشان می دهد بیشتر این افراد در خارج از طرح های سالم سازی شنا می کنند.

به گفته نماینده ساری معمولا گردشگران برای اینکه می خواهند راحت تر باشند به این مکان های ناامن می روند. جاهایی که نه غریق نجاتی هست و نه آشنایی خود این گردشگران با آن آشنایی کافی دارند؛ اگر اتفاقی بیفتند کسی نیست به آنها کمک کند.

هرچند گردشگران از تعداد اندک مراکز اجرای طرح سالم سازی دریا و شلوغی ونامناسب بودن این مراکز نیز گله دارند، اما شجاعی کیاسری ضمن رسیدگی به این مشکلات، برای رفع این مشکل تاکید می کند: باید رسانه ملی در این زمینه اطلاع رسانی بیشتری کند و در بخش های خبری و نمایشی خود بیشتر به این معضل بپردازد.

  • کد خبر : 23853
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار